Shop Mobile More Submit  Join Login
Resident Evil Posse on Gaia by QueenSquirrel Resident Evil Posse on Gaia by QueenSquirrel
Geeze, I was going through old crap on my computer and found a screenshot I had taken a while back while fooling around on Gaia with my Resident Evil guild. This was taken in January, people. xD

I'm Salazar and beside me are my two Verdugoes. Saddler decided to pose with us. Waaayyy up in the upper left-hand corner you can see Ada Wong's booty. This is perhaps the best time I have had on Gaia because my dial-up was kind enough to cooperate with me that night.

If you have a Gaia account and would like to cosplay a Resident Evil or Silent Hill character with me in Rallies, Towns, or Virtual Hollywood, feel free to PM me on Gaia at Ramon Salazar VIII. If we get to talking, I might introduce you to my other cosplay accounts, one of which won 1st place in the avatar arena in March! xD
Add a Comment:
 
:iconcrystal-kill:
Crystal-Kill Featured By Owner Mar 19, 2011  Hobbyist General Artist
Wow...and my friend TRIES to turn me down from cosplaying as Alice...MUAAHAHHAA XD :iconwthplz:
Reply
:iconleviathi:
Leviathi Featured By Owner Mar 13, 2010  Student Digital Artist
ROFL nice! i like how you did it eveyone is like O_O OMG.
i have 2 RE characters as gaia too
Claireredfield7878
LeonSKennedy21
^W^
anyway AZSOME pic
Reply
:iconkairikunai:
KairiKunai Featured By Owner May 31, 2009  Student Traditional Artist
XD. Omg. I didn't know You were the Salazar I've seen wandering around. I see you in the GCD from time to time. (( I'm a lurker.. XD )) I'd love to cosplay sometime. XD;
Reply
:iconqueensquirrel:
QueenSquirrel Featured By Owner Jun 2, 2009  Hobbyist Filmographer
Hahaha! Yup! That is I! I'm the Number One Salazar geek on Gaia! ^^;
Reply
:iconket228:
ket228 Featured By Owner Oct 29, 2008
lolz nice on gaia they just released clothes for zomg
a certain set can make you look like one of the S.T.A.R.S. just giving you the heads up ^-^
oh what is the name of the guild your in? i want to join. ^-^
Reply
:iconqueensquirrel:
QueenSquirrel Featured By Owner Oct 30, 2008  Hobbyist Filmographer
I know! I've yet to see a Chris Redfield cosplay come from it yet, though.

The name of the guild's Umbrella Labs.
Reply
:iconnockor:
Nockor Featured By Owner Aug 11, 2008
*kills all teh guards and Saddler and huggles Salazar*

MYNE!!
Reply
:iconqueensquirrel:
QueenSquirrel Featured By Owner Aug 11, 2008  Hobbyist Filmographer
O_O;;
Reply
:iconnockor:
Nockor Featured By Owner Aug 11, 2008
That glomping side always dominates me when I see Salazar, Krauser teh Regenerators, teh Verdugo, and Luis ^^
Reply
:iconresidentevilgirl13:
ResidentEvilGirl13 Featured By Owner May 16, 2008  Student General Artist
Cool! I'm JillValetine13
(yeah I know I spelt Valentine wrong but I didn't notice it until later!)

I'll send you a PM sometime! =)
Reply
:iconqueensquirrel:
QueenSquirrel Featured By Owner May 16, 2008  Hobbyist Filmographer
Awesome. Nice to meet other Resident Evil fans!
Reply
:iconpugluvr:
pugluvr Featured By Owner May 14, 2008
Lol that's so awesome! XD
Reply
:iconqueensquirrel:
QueenSquirrel Featured By Owner May 15, 2008  Hobbyist Filmographer
Thanks!
Reply
:iconpugluvr:
pugluvr Featured By Owner May 16, 2008
np =)
Reply
:iconthetodobientuvieja:
thetodobientuvieja Featured By Owner May 14, 2008
COOL! I don't know what Gaia is, well, a bit :P but this is awesome....
Reply
:iconqueensquirrel:
QueenSquirrel Featured By Owner May 15, 2008  Hobbyist Filmographer
Yea, it's a fun site and thank you! ^^
Reply
:iconizzy-kei:
Izzy-Kei Featured By Owner May 14, 2008  Student Traditional Artist
coolness >w<
if you would have knelt down you would have been proper height xD ..but then Saddler would have to find somewhere else to pose ._.
Reply
:iconqueensquirrel:
QueenSquirrel Featured By Owner May 15, 2008  Hobbyist Filmographer
Yea...Saddler was the one that kept me from kneeling darn his hide! D<
Reply
:iconevios:
Evios Featured By Owner May 14, 2008
Awesome Lol
Reply
:iconqueensquirrel:
QueenSquirrel Featured By Owner May 14, 2008  Hobbyist Filmographer
Thanks!
Reply
:iconevios:
Evios Featured By Owner May 14, 2008
^.^ Lol no problem :glomp:
Reply
:iconrie-na-chan:
Rie-Na-Chan Featured By Owner May 14, 2008  Hobbyist Traditional Artist
Dude!
My two accounts are Isotop and Iso-Rie.
:3
Reply
:iconqueensquirrel:
QueenSquirrel Featured By Owner May 14, 2008  Hobbyist Filmographer
Flipping awesome! xD I might give you a PM sometime!
Reply
:iconrie-na-chan:
Rie-Na-Chan Featured By Owner May 14, 2008  Hobbyist Traditional Artist
Good!
Just don't be surprised at my expensive lookin' avis, lol.
xD
Reply
:iconqueensquirrel:
QueenSquirrel Featured By Owner May 14, 2008  Hobbyist Filmographer
I've been on Gaia since '04...I have a rich avvie, it's just my secret account. xD
Reply
:iconrie-na-chan:
Rie-Na-Chan Featured By Owner May 14, 2008  Hobbyist Traditional Artist
lolz, I've had mine for awhilez too.
:B
Reply
:iconqueensquirrel:
QueenSquirrel Featured By Owner May 14, 2008  Hobbyist Filmographer
I'm a Gaia junkie. xD
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 590 × 480

Featured in Collections

Resident Evil by ashleyamaya




Details

Submitted on
May 14, 2008
Image Size
535 KB
Resolution
590×480
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,363
Favourites
32 (who?)
Comments
27
Downloads
32
×